dinsdag 4 november 2008

Cocohut relaxation


Hier zijn we weer, deze keer vanuit de "Cocohut" in koh phangan...
Vanmorgen de boot genomen vanuit het paradijselijke Koh Tao, om uiteindelijk op Leela Beach in koh Phangan opnieuw een bungalow te huren. We zitten deze keer in een fancy resort, het ziet er hier echt hemels uit, om Jesse's werkstress van de laatste weken definitief achter ons te laten... Onze bungalow hier is dan ook spik en span, want het resort op Koh Tao had een iets te groot aanbod aan plaatselijke fauna naar mijn goesting: mieren, duizendpoten, kakkerlakken, muggen, spinnen, gekko's,... Vooral de kakkerlakken werden niet bepaald op prijs gesteld!
Blijkbaar hebben we heel veel chance met het weer, want overal waar we komen verdwijnen de regenwolken voor een stralende zon. Echt zalig!
Jesse heeft zijn 'Open Water' duikcursus voltooid en heeft de duikvibes toch goed te pakken, dat belooft voor Australie en Bali... Ik ben een dagje mee gaan snorkelen en ik moet zeggen dat dat toch ook een mooie ervaring was. Gevolgd worden door vissen in alle kleuren van de regenboog gaf me het gevoel dat ik terecht gekomen was in Nemo-land. Echt heel mooi...
Het plan is daarom om even aan de westkust te gaan kijken, omdat je daar naar't schijnt een nog mooiere onderwaterwereld hebt...

Soit, het is hier dus allemaal zoals het hoort: op en top vakantie.
Het begint langzaam aan door te dringen dat we niet zomaar op vakantie zijn en dat geeft ons toch wel vlinders in de buik...
We missen natuurlijk iedereen op het thuisfront, maar de vele mails en berichtjes doen ons echt plezier.

x!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

hey avonturiers!

een fancy resort, wat moet ik me daarbij voorstellen? zoiets zoals in temptation island? want dat is het natuurlijk ook een beetje, alleen zijn jullie niet omsingeld door heelder troepen lustige vrijgezellen op zoek naar (autocensuur).

voor de rest: we hebben al veel mooie foto's te zien gekregen, keep up the good work, of zoals ze in het thais zeggen: 'koli kwan toektoek'... of hoe was het ook al weer?

kunnen jullie trouwens al een woordje thais, of blijft het 's avonds aan tafel bij numerieke bestellingen: "for me numbel thiltythlee and fol my gillfliend numbel foultyfoul. and extla kloepoek"?

zo, hou u warm en droog en wij houden het nat fris en vochtig!
deal?

vele kusjes en gloetjes!
bloedel jochem en valelie

Anoniem zei

Dag broerke en lieve Ine!
Ooooh, aaaaah, waaauw, amaaaaaai, haha dat is het enige dat uit mijn mond komt bij het zien van jullie foto's. Oh ja en toch een enkele keer ai, ai toen ik je rode huidje zag Ine. Smeren zou ik zo zeggen ;-).
Jullie hebben het daar wel getroffen met jullie resort! Zoals in de boekskes....expeditie Robinson is er niets tegen lol.
Allé Jesse jong uw brevetteke gehaald, als het maar iets met water is hé! Wat fijn om je als Nemo te voelen Ine, ja snorkelen kan ook heel leuk zijn!
En bah! Kakkerlakken, als je die dan dood maakt, kraken die zo, bwèèèèèèèèk!
Ik zie dat jullie daar ook al Belgen of zijn het Nederlanders zijn tegengekomen, altijd leuk.
Blij weer één van je avonturen te hebben gelezen, ik kijk er steeds met spanning naar uit.....
dikke knuffel en X
Isake
ps: heb 'De Witte' voor de eerste keer volgetankt vandaag. Djeezus wat is hij zuinig???! :-)
ps: Ik stuur jullie nog een mail met foto's van het thuisfront...

Anoniem zei

Ben nog steeds even jaloers ;-)
Heb ondertussen een Zweeds appartementje gestrikt, dus ik kijk al uit naar jullie bezoek aan minder tropische gebied hier in Zweden ;-)
Denk aan jullie! Isolde

Anoniem zei

Lieve Ine en JESSE?HEMELSMOOIE FOTO'S!Echt wel paradijselijk.Daar kan ik bij wegdromen vanuit mistig Belgie.En dat autootje;te klein voor jou Jesse want met je knieen tegen je borstkas lijkt me wel moeilijk rijden.Ine ,wat de kakkerlakken betreft:doe maar of zie je ze niet,dat doen zij ook.
Zoenen en tot wederschrijfs
Vic

Anoniem zei

Nog wat nieuws vanuit de bois.Nietegenstaande jullie zitten te stoefen van dat mooie weer en prachtige stranden, hebben wij hier een onvergetelijke druilerige regen, al wat ijspret s'morgens als we wegrijden, tropische temperaturen ( 5 degrees ) enfin bijna toch.Je merkt het wel we zijn een beetje j... Al bij al missen we jullie ook wel wat. Niet te veel want we doen nu serieuze besparingen op het alcohol en eetverbruik. Blijkbaar zijn we niet alleen want we horen zo toch wel eensluidende reacties. Nen dikke koude kus van ons uit de bois. W & M