donderdag 30 oktober 2008

Koh Tao


We zijn beland op Koh Tao.
De nachttrein nam ons mee tot Chumphon, waar we op een ferry kropen die ons naar het eiland voerde. Een reis van 14 uur! Volledig verkreukt van het (ondertussen bijna chronische) slaapgebrek kwamen we hier aan. En dan begon pas de expeditie langs alle resorts en bungalows die er op het eiland te huur zijn. VRESELIJK! Oververhit en met het zweetwater in onze schoenen toch maar kamerke gekozen. Vrij basic.
Jesse heeft besloten om een duikcursus te volgen, en daar krijgen we dan "gratis" accomodatie in een resort bij. Dat wil dus zeggendat we morgen verhuizen en dat ik er de komende dagen alleen voor sta want ik mag niet duiken van de dokter :-( Hopelijk levert het snorkelen ook een waauw-effect op.

Het eiland hier is echt wel mooi, alleen jammer dat het ongerepte er volledig vanaf is, de resorts rijzen hier uit de grond zoals paddestoelen.


Nog geen kiekjes genomen op het eiland, dus we voegen er een toe van op de boot.

Tot de volgende!

12 opmerkingen:

Anoniem zei

blij te horen dat alles vlot verlopen is, behalve de hitte, hopelijk wennen jullie hier wat aan. Veel drinken is de boodschap. Na het drukke Bangkok zal het eiland wel voor de nodige ontspanning zorgen.Hopelijk beleven jullie een onvergetelijke tijd, laat ons maar megenieten via uw blog.Ik kijk er iedere dag met ongeduld naar uit.
Veel liefs en dikke poenekes
tante magda

Anoniem zei

Hey broer en lieve meid!

Ai, ai dat was al niks voor mij om zo lang op een trein te zitten! Als ik bij de kapper zit, moet ik al na een uur opstaan en ben ik zo stijf als een planl lol.
Snorkelen is ook heel leuk hoor Ine. Ik heb het in een ver verleden in Turlijke gedaan. Ik heb er toen een zeepaardje voorbij zien zwemmen en dat was 'WAAAUW'! Ik betwijfel dat hje 'het paardje' nog zal tegenkomen, maar onder water kijken, blijft speciaal.
Hier gaat het leven (vakantie) zijn gewone gangetje gaan. Mama Klara en ik zijn vandaag bij Thieu en Maria geweest. Ik moest jullie de groetjes doen. Alles gaat goed met hen.
Morgen nog eens naar de Export, dus dat wordt weer lekker druk en plezant...
Allé, doe dat goed daar hé!
ps: foto's zijn heel mooi hoor. Die gekleurde taxi's, heel grappig!

dikke zoen, Isake x

Anoniem zei

Te gek gewoon, ben stikjaloers :-)
Hier is de winter ingetreden, dat betekent dat je echt wel winddichte kledij moet hebben, anders vergeet het maar: de zweedse wind gaat door merg en been... Maar voor de rest alles in de sjakosj, morgen komt mijn Deen weer ;-)
Heel veel kussen vanuit Zweden, en geniet zoveel jullie kunnen!

Anoniem zei

Hey ine en jesse!

blij dat alles bij jullie vlot verloopt...
ziet dat jesse zijn flessen niet vergeet op te doen om te duiken ;-)

hopelijk kunnen jullie daar fijn relaxen en ontkreuken. ik ben blij dat je je roots niet verloochent: je hebt de thai-trein genomen (de goovaerts in u komt dan toch boven).

mooie foto's trouwens! alleen kan ik jammer genoeg niet op het werk kijken en moet ik dat thuis 's avonds doen, en dat durf ik nogal eens te vergeten.

bij ons alles goed!
ik stuur nog wel een mailtje.

terwijl jullie in short en sletsen lopen halen wij de pulls en sjaals boven tegen de kou... brrr...

groetjes!!!

j&v

Anoniem zei

hey Ine, blij dat jullie er goed geraakt zijn! En mocht het je troosten, hier is het aan het vriezen (of eht voelt in elk geval al zo!) en wat het daar te warm is,is het hier te koud... Jammer dat ik niet op je afscheidsfeestje kon zijn! Ik hoopte daat nog afscheid te kunnen nemen aangezien ik wegspurte tijdens je laatste werkdag... Wordt volgend jaar goed gemaakt!! Geniet ervan8 Ann VdS

Anoniem zei

Haiiii Pini en moi hier,

Fijn te horen dat tot nu tot alles vlot gaat, houden zo eh :-)
Hier is tot nu toe ook nog altijd alles hetzelfde :-)aja de eerste sneeuw is gevallen in de ardennen...joyyy:-p...leve de chauffage...
We wensen jullie nog veel zweetvoetjes en co,veilige avonturen en nog veel meer mooie fotokes.
Doe de visje de goeiedag eh.

knuffels
p&k

Anoniem zei

De kop is eraf.....blij dat jullie veilig zijn aangekomen(houden zo)
Opgepast met de oren als er gesnorkeld wordt
VEEL PLEZIER
Annie & Co

Anoniem zei

grijze regenachtige Allerheilige groeten, eindelijk zijn we op de blog. We zien dat jullie het goed doen. Heel mooie foto's doe zo verder. Nadine zou ook beter aan haar pensioen gaan denken zodat wij ook eens het ruime sop kunnen kiezen. Nu krijg ik alleen maar "groenten" sop. Zorg dat jullie voorzichtig zijn en jullie goed amuseren. Tot binnenkort op de blog.

Anoniem zei

Helaba jullie 2,

Ook voor mij klinkt dit alles te gek. Ook stiekem een beetje jaloers. Ik zit namelijk in de zetel met een kersepitje. Beetje overdaan bij het schilderen. Ik zou dat zonneke alvast goed kunnen gebruiken. Ondertussen al enige ontsluiting, dus wie weet binnenkort volgt een ander nieuwtje!
Stel het wel, geniet van de zon, het eten, van elkaar, van alles wat op jullie afkomt en vooral van zeeën tijd.
Ly both! Birgit

Anoniem zei

Dag wereldreizigers, wanneer we jullie prachtige foto's zien worden we hier toch wat jaloers. Vooral de mooie uitzichten zijn erg indrukwekkend. We zouden het zonder problemen willen inruilen. Wat is nu het volgende wat er op het programma staat? Blijven jullie lang op deze eilanden? We hoorden dat je stadsgenoten tegengekomen bent. Moet je daarom zo ver gaan ...
Kun je met het volgend berichtje niet wat zon mee opsturen zodat het hier wat warmer wordt. Vanuit de Bois Kus en poenekes van ons allemaal. Wees voorzichtig.
W&M

Anoniem zei

Dagtrippers (cfr. in de gloria) hou maar op met jullie blog, want ik krijg een inzinking :-)
Nee, grapje, maar heb nog steeds last van de winterblues, ben deze morgen alweer thuisgekomen van het werk, pfff... Ben zo huilerig, voel me precies alsof ik meespeel in the Bold and the Beautiful. Gelukkig nog wat opbeurende berichtjes van aan de andere kant van de wereld, en veel positieve commentaar gehad op mijn 'nieuwe' horloge dat ik van geleend heb!
Heb veel gelezen de laatste dagen, o.a. 'de kleine prins' op de boekenbeurs gekocht, leuk. En Brida van Paul Coelho, maar ben nog maar pas begonnen en ben er nog niet helemaal uit of ik het een leuk boek vind . Lekker gegriezeld met Halloween, mama was op bezoek en die had overal vleermuizen, heksen en spinnen opgehangen en verstopt, de moeite hoor! En dan 's avonds Nightmare on elm street, brrrrrrrrrrr...Nog steeds gestopt met roken !
En ingeschreven bij een start-to-run groep zodat ik niet alleen in de donker moet gaan lopen als mijne pa niet kan.
xxx kijk uit naar jullie volgende verslagje !

Anoniem zei

Super-Duper site! I am loving it!! Will come back again – taking your RSS feeds also, Thanks.

cheap nolvadex