maandag 20 oktober 2008

ons afscheidsfeestje

Voila,

Ons afscheidsfeestje hebben we al gehad.
Wij hebben ons werkelijk kapot geamuseerd! (Voor mij persoonlijk is dat letterlijk te nemen: zondag voelde ik me niet al te best...)

Aan iedereen die er was: een dikke merci!
En aan degenen die ons een enveloppe of een cadeautje toegestopt hebben (was natuurlijk niet nodig, maar altijd handig): een dubbeldikke merci!
En aan degenen die ons geholpen hebben: mama en papa, vic, nonkel michel en nonkel jos voorop: een superdikke merci!

Foto's zijn natuurlijk te bezichtigen op onze flickr-pagina's.

We hebben ervan genoten.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey, ik vond het ook een super feestje ! Hoe kan het ook anders, als mijn 2 party-animal-vrienden zoiets organiseren :-) Ook wel een kater zondag, maar het was de moeite...
Het begint te korten hè !
xxx

Anoniem zei

Katers langs alle kanten dus...dus het was zeker plezant!

J&I, amuseer jullie en voorzichtig zijn he.
We missen julie nu al!!!

xxx